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  1. 工学部
  1. 工学部
  2. 紀要掲載論文 (工学部)
  1. 工学部
  2. 紀要掲載論文 (工学部)
  3. 宮崎大學工學部紀要
  1. 工学部
  2. 紀要掲載論文 (工学部)
  3. 宮崎大學工學部紀要
  4. 48号

アニメーションの中割りアルゴリズムによるキャラクターの描写2

http://hdl.handle.net/10458/6721
http://hdl.handle.net/10458/6721
a865270d-9b35-459f-9ba2-a9e3efdd0479
名前 / ファイル ライセンス アクション
163-166.pdf 本文 (1.1 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-06-21
タイトル
タイトル アニメーションの中割りアルゴリズムによるキャラクターの描写2
言語 ja
タイトル
タイトル Description of the Character by the Inbetweening Algorithm for Animation 2
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 tourism, sightseeing support, computer animation, inbetweening methods, Miura inbetweening algorithm, key flames
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
その他(別言語等)のタイトル
その他のタイトル アニメーション ノ ナカワリ アルゴリズム ニ ヨ ル キャラクター ノ ビョウシャ2
言語 ja-Kana
著者 石津, 貴弘

× 石津, 貴弘

WEKO 31607

ja 石津, 貴弘


ja-Kana イシズ, タカヒロ

en Ishizu, Takahiro

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那須, 航

× 那須, 航

WEKO 31614

ja 那須, 航

ja-Kana ナス, ワタル

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坂本, 眞人

× 坂本, 眞人

WEKO 11783
e-Rad_Researcher 50196101

ja 坂本, 眞人
宮崎大学

ja-Kana サカモト, マコト

en Sakamoto, Makoto
University of Miyazaki

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飯干, 淳志

× 飯干, 淳志

WEKO 28430

ja 飯干, 淳志


ja-Kana イイボシ, アツシ

en Iiboshi, Atsushi

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石津, 貴弘

× 石津, 貴弘

WEKO 31607

ja 石津, 貴弘


ja-Kana イシズ, タカヒロ

en Ishizu, Takahiro

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Nasu, Wataru

× Nasu, Wataru

WEKO 31618

en Nasu, Wataru

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飯干, 淳志

× 飯干, 淳志

WEKO 28430

ja 飯干, 淳志


ja-Kana イイボシ, アツシ

en Iiboshi, Atsushi

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抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Recently, Japan has launched various measures to realize tourism nation, and computer animation is one of them. Therefore, we would like to cooperate with local tourist city as the sightseeing support by using computer animation. Computer animation originally has the problem that production takes a lot of time.
The animator must draw many frames of the object and spend much time and labor. Therefore, computerized inbetweening methods that intermediate images are generates from image data called two key frames have been proposed. In this paper, we make computer animation easily using algorithm created based on the Miura inbetweening algorithm, which is a representative subdivision algorithm. In addition, we simulate by changing the number of nodes of the outline or the illustration to be animated, and consider how to apply it for future animation production.
言語 en
書誌情報 ja : 宮崎大学工学部紀要
en : Memoirs of Faculty of Engineering, University of Miyazaki

巻 48, p. 163-166, 発行日 2019-07
出版者
出版者 宮崎大学工学部
言語 ja
出版者
出版者 Faculty of Engineering, University of Miyazaki
言語 en
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 05404924
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA00732558
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
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Ver.2 2023-07-29 11:37:10.277855
Ver.1 2023-05-15 11:07:40.824368
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