WEKO3
アイテム
「家庭科における被服」の現状に関する調査研究
http://hdl.handle.net/10458/1320
http://hdl.handle.net/10458/1320a9f2b02b-fe62-4bac-b60c-0748acd52bc8
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2008-03-06 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 「家庭科における被服」の現状に関する調査研究 | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The Current Condition of Clothing Studies | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||
その他のタイトル | カテイカ ニ オケル ヒフク ノ ゲンジョウ ニ カンスル チョウサ ケンキュウ | |||||
言語 | ja-Kana | |||||
著者 |
岡村, 好美
× 岡村, 好美× 平田, 雅代× 平田, 雅代 |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This study investigated learning structure and content along with the wider social awareness of clothing studies. Investigators concluded that "materials" should be included within the junior high school curriculum; that commmercially available materials may be employed in a wide variety of learning situations; and that social awareness may be expected to increase through the widow of materials. Future clothing science curriculum should emphasize finding answers to practical questions. |
|||||
言語 | en | |||||
書誌情報 |
ja : 宮崎大学教育文化学部紀要. 芸術・保健体育・家政・技術 en : Memoirs of the Faculty of Education and Culture, Miyazaki University. Art, health and physical education, home economics, and technics 巻 12, p. 7-14, 発行日 2005-03-30 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 宮崎大学教育文化学部 | |||||
言語 | ja | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | The Faculty of Education and Culture, University of Miyazaki | |||||
言語 | en | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 1345403X | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11403467 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |