@article{oai:miyazaki-u.repo.nii.ac.jp:00006479.1, author = {永友, 周作 and 河内埜, 雄也 and 瀬戸口, 和昭 and 柚木, 和浩 and 兼重, 幸弘 and 中嶋, 康尋 and 弓削, 聖一 and 矢野, 義人 and 野添, 生 and Nozoe, Susumu and 中山, 迅 and Nakayama, Hayashi and Nagatomo, Shusaku and Kawachino, Yuya and Setoguchi, Kazuaki and Yunoki, Kazuhiro and Kaneshige, Yukihiro and Nakashima, Yasuhiro and Yuge, Seiichi and Yano, Yoshihito}, journal = {宮崎大学教育学部附属教育協働開発センター研究紀要, Journal of the Center for Collaboration and Development in Educational Practice and Management, University of Miyazaki}, month = {Mar}, pages = {39--46}, title = {アーギュメントを利用したオーセンティックな学びにつながる理科授業}, volume = {30}, year = {2022}, yomi = {ナガトモ, シュウサク and カワチノ, ユウヤ and セトグチ, カズアキ and ユノキ, カズヒロ and カネシゲ, ユキヒロ and ナカシマ, ヤスヒロ and ユゲ, セイイチ and ヤノ, ヨシヒト and ノゾエ, ススム and ナカヤマ, ハヤシ} }