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アイテム
線引き廃止後の土地利用と交通環境の変化 : 宮崎県都城市の事例をもとに
http://hdl.handle.net/10458/2536
http://hdl.handle.net/10458/2536c40121f4-0260-4e17-8d60-68dfcfa97a83
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||
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公開日 | 2010-02-23 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 線引き廃止後の土地利用と交通環境の変化 : 宮崎県都城市の事例をもとに | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Changes of land-use and transportation after the abolishment of urbanization control area : Based on a case of Miyakonojo city, Miyazaki prefecture | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ | journal article | |||||
著者 |
吉武, 哲信
× 吉武, 哲信× 吉武, 哲信 |
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抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This article shows the present situation of land-use and transportation in Miyakonojo city that abolished the urbanization control area in 1988, and then discusses the basic idea towards proper land-use and transportation. The main issues are: 1) Developments including both houses and largescale retail shops have been spread out over former-urbanization control area. 2) The problems on land-use and transportation are not devastating for living standard. The residents do not recognize these problems seriously and do not prefer stricter land-use regulations. 3) The benefit and cost of suburbanization should be clarified and opened to public so that public can judge real effects of suburbanization. | |||||
言語 | en | |||||
書誌情報 |
ja : 都市計画 en : City planning review 巻 52, 号 3, p. 21-24, 発行日 2003-08-25 |
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出版者 | ||||||
出版者 | 日本都市計画学会 | |||||
言語 | ja | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 04959280 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN00173006 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR |